You are currently browsing the daily archive for mai 11, 2010.

Cum stăteam eu azi cuminte în Ratb vine o tipă la mine şi îmi spune:
„Bună Raluca! Eu sunt verişoara ta. Mă mai ştii?”
Reacţia mea? Am făcut ochii cât cepele speriată de ce auzisem. Din fire sunt speriată de bombe când vine vorba de străini, dar astfel de situaţii mă fac să evit pentru totdeauna acest mijloc de transport [deşi nu prea aş putea pentru că este singurul mijloc de transport care mă duce la muncă…sau la jumătatea drumului până la muncă].
De când eram la Galaţi aveam astfel de traume cu diferite individe care mă opreau pe stradă şi îmi spuneau: „VAAAAAAIII Raluca!!!! Ce ai crescut! Te ştiu de când erai mică mică mică. Mă mai ţii minte? Sunt mătuşa ta!” Astfel de întâlniri aveau prostul obicei de a mă traumatiza. Nu îmi place să aflu de vreo rudă îndepărtată în timp ce mă plimb pe stradă.
Şi cele mai urâte experienţe…asta ca să nu zic traumatizante erau cele când mergeam la magazin: VAAAIII!!! Uitaţi-o pe nepoata lu’ domnu’ Petrescu!!!
Şi uite aşa jumătate de oră eram supusă unui interogatoriu al tuturor vânzătoarelor de acolo în timp ce restul cumpărătorilor fie mă înjurau, fie se uitam compătimitor la mine. Să mai zic când mă duc la Galaţi după o perioadă mai lungă de stat la Bucureşti? De frică să nu fiu luată la întrebări prefer să ies numai seara din casă. Mai simplu şi astfel evit să fiu luată la întrebări de vreo mătuşă din partea bunicii unchiului verişorului străbunicii nepoatei bunicii verişorului meu.
P.s: vă rog, pentru liniştea mea sufletească, să nu îmi spuneţi niciodată: „aaahhh!! Ralucaaa! Ştiai că suntem verişori?”



p.s: acest clip nu are nicio legătură cu realitatea. Pur şi simplu îmi place Everlast. Îmi place la nebunie aş putea sublinia.

Este citat preluat de la o piţipoancă de Dorobanţi. Mă uitam pe nu mai ştiu ce site şi din greşeală am dat pe filmuleţul în care duduia spunea cum are o DIPLOMĂ ÎN ECONOMIE- asta în cazul în care a uitat limba română şi simte nevoia să i se reamintească.
Mi se pare de-a dreptul jenant să te dai mare valoare explicând în termeni în care mai bine din jumătate din români nu îi înţeleg. Faptul că ai terminat o facultate este de apreciat, dar faptul că îmi explici terminarea unei facultăţi de studii economice în termeni străini mă lasă cât se poate de rece. Acum sinceră să fiu nu cred că există piţipoancă sau piţiponc care să nu aibă o facultate din asta de „mare valoare” şi să se laude în stânga şi în dreapta. Mă lasă cât se poate de rece această atitudine a lor şi cu siguranţă nu sunt singura.
Eu sunt fată mai simplă şi prefer să spun că am o diplomă în sociologie…fără prea mult tam tam, fără engleză.

Mulţumesc Dorian!

Arhive

Powered by BannerFans.com
Blogul lui Crin

Photobucket
Sibienii.ro -Stirile care dau aroma cafelei tale
Spune NU drogurilor!
banner nou