You are currently browsing the daily archive for mai 26, 2010.

În această seară am mers iar la film. Păstrez tradiţia: miercurea este zi de film.

Filmul „Losers” merită. Este un film care te face să râzi, să fii cu sufletul la gură, să îţi încânte urechile. Deşi are povestea tipică a americanilor este un film pe care vi-l recomand.
După film am dat o raită prin magazine. Poate poate o să găsesc şi eu ceva drăguţ sau măcar accesibil la preţ. NIMIC! Asta am găsit. M-am umplut şi mai mult de nervi pentru că toate hainele îmi erau mici la bust, erau prea colorate, prea prost croite. Am spus că o haină nu merită să ajungă în dulapul meu atâta vreme cât nu îmi încântă privirea. Culmea culmilor a fost când am probat o cămăşuţă XL care la bust îmi era extrem de mică şi în rest era imensă. Sunt curioasă după ce tipar a fost realizată. În fine!
Per total? Am avut un sfârşit de zi care s-a terminat relativ frumos.
De ce zic relativ frumos? Pentru că nenea de la RATB s-a gândit să facă miştouri de mine. Îmi închidea uşa în nas şi când mă duceam la una deschisă o închidea pe aia şi o deschidea pe cea anterioară. A făcut faza asta până m-am enervat şi l-am înjurat suficient de tare. DA! Am înjurat. Am zis că zilele astea nu am dispoziţia necesară să iau parte la nişte glume proaste.

O să vă rog zilele acestea să nu comentaţi de-aiurea pentru că stau cam prost cu nervii. Sunt mereu agitată, mă doare capul şi nu mai gust nicio glumă fie ea de bună sau de proastă calitate.
Vă mulţumesc!


P.s: melodia nu are nicio legătură cu realitatea. Eu sunt bine merci şi foarte fericită

Am mai auzit una tare: îmi este frică să semnez un contract. Păi de ce? Nu îl citeşti înainte? Nu înţelegi ce scrie? Nu înţeleg de ce nu ai semna un contract de angajament.
Probabil că variantele cu: munca la negru sau hai să le tragem oamenilor ţeapă funcţionează de minune.
Dar acum eu tot încerc să găsesc un motiv pentru care nu ai semna un contract prin care să îţi iei un angajament şi să fii răsplătit pentru acel angajament.

Arhive

Powered by BannerFans.com
Blogul lui Crin

Photobucket
Sibienii.ro -Stirile care dau aroma cafelei tale
Spune NU drogurilor!
banner nou