You are currently browsing the daily archive for mai 3, 2010.

Cu toţii ştim că 1 mai se traduce în a merge în Vama Veche pentru a te îmbăta şi petrece. Am fost o singură dată în Vamă şi consider că a fost suficient cât să îmi lase un gust amar datorită efectului de turmă enervant de vizibil.
Toţi beau ca porcii, cerşeau bani şi mâncare şi puţeau ca nişte canale uzate. Nu sunt foarte pretenţioasă în ceea ce privesc condiţiile de a locui în vacanţe, dar consider că o plajă plină de sticle cu bere şi pe alocuri cu nişte beţivani care au uitat unde şi-au lăsat cortul nu inspiră plăcere.
A devenit o modă să se meargă în vamă şi să se trăiască pentru câteva zile în condiţii mizere, dar deh! Îşi trăiesc viaţa. Se distrează şi trăiesc viaţa. Inculta şi ignoranta din mine nu poate înţelege aceste bucurii ale unei vieţi mizere. Îmi cer scuze că nivelul meu intelectual nu permite să cerşească bani pentru o bere sau pentru un colţ de pâine, că îmi cere să nu beau şi să fac duş de 3 ori pe zi.
Din fericire pentru mine nu mă mai complac celor care încearcă să mă facă să văd distracţia în alte moduri decât ar trebui.
Nu îmi pare rău că prefer să merg la teatru, la muzeu, la film sau pur şi simplu să mă plimb în locul beţiilor ce denotă infantilitate la o vârstă mult prea înaintată.

Arhive

Powered by BannerFans.com
Blogul lui Crin

Photobucket
Sibienii.ro -Stirile care dau aroma cafelei tale
Spune NU drogurilor!
banner nou