You are currently browsing the daily archive for mai 12, 2010.

Cui?
Iubitei fratelui meu.
Multă sănătate şi tot ce îţi doreşti.
Scriu acest mesaj atât de târziu deoarece am petrecut până la această oră

Cum azi este miercuri am de gând să urmez acelaşi plan: să o iau pe Raluca de mănuţă şi să mergem la film.
Aşa că azi nu o să prea stau prin zonă. Staţi cuminţi şi nu faceţi mizerie pe aici, da?

Acum câteva zile purtam o discuţie cu Raluca despre donatorii de organe. Se pare că în America este ilegal şi imoral să îţi vinzi organele. Adică: eu dacă vreau să îmi vând un rinichi unui bolnav nu pot pentru că este ilegal şi imoral [cred că şi aici e la fel]. Şi acum vine întrebarea mea: de ce? Atâta vreme cât este corpul meu şi nu al altcuiva nu văd de ce nu aş avea voie să îmi vând un organ unei persoane bolnave dispuse să îl cumpere. De ce imoral? Că există o listă care oricum nu se respectă? Oamenii ajung să fie disperaţi când vine vorba să mai prindă încă 2 ani din viaţă aşa că sunt dispuşi să plătească oricât le ceri.
E ca şi când legea mi-ar interzice să mă tatuez: este ilegal şi imoral,nu?
Mă săcăie peste măsură faptul că nişte mari „politicieni” îşi dau cu părerea în ceea ce priveşte trupul meu. Dacă eu vreau să îmi vând un rinichi cu o sumă imensă de bani care este problema lor? Este trupul meu, este rinichiul meu….deeeeeeeci? Unde este problema?
Totuşi, nu sunt de acord cu donarea ovulelor. De ce? Pentru că aici intervine o a treia persoană care nenăscută poate nu ar avea un cuvânt de spus. Sunt sigură că nimeni nu ar fi încântat să afle că vine dintr-un ovul cumpărat. Sincer!
Bun! Acum că am clarificat problema asta vine întrebarea mea: de ce este imoral şi ilegal să îţi vinzi propriile organe?

Arhive

Powered by BannerFans.com
Blogul lui Crin

Photobucket
Sibienii.ro -Stirile care dau aroma cafelei tale
Spune NU drogurilor!
banner nou