You are currently browsing the daily archive for mai 6, 2010.

Din fire imi place la nebunie sa fac cadouri. De multe ori le fac si fara sa existe o ocazie speciala. De fapt si de drept despre ce vreau sa vorbesc? Pai despre utilitatea si cum se alege un cadou. Am trecut de curand printr-o intamplare mai mult sau mai putin semnificativa. Idea sta in felul urmator: a fost ziua cuiva si acea persoana a primit un cadou…dupa parerea mea total nepotrivit. De ce zic total nepotrivit? Pai pentru ca in sine cadoul reprezenta o persoana de pana in 20 de ani, in timp ce sarbatoritul depasise demult aceasta varsta. Inteleg faza cu sufletul tanar bla blab la, dar tot nu vad utilitatea unui lucru infantile la o persoana deloc infantile. In fine! Sunt lucruri care se pare ca nu le pot intelege asa de usor. Si sincer? Prefer sa nu iau niciun cadou sau sa dau bani sarbatoritului decat sa o dau in bara cu surpriza. S-a intamplat de nenumarate ori sa primesc ceva ce fie nu imi trebuia, fie nu imi placea. Zambeam sec si multumeam. Da! Sunt foarte pretentioasa la cadouri si de asta de multe ori prietenii mei merg sa imi aleg eu ceea ce imi place. Asa s-a nascut si tatuajul 😀
Voi va pricepeti sa alegeti cadourile? In functie de ce le alegeti?

Ieri am cedat. Va jur ca nu am mai putut sta in picioare de oboseala, iar ora la care am adormit spune totul: 18.30. Am adormit la ora aia si nici macar artificiile de la ora 23.30 nu m-au facut sa ma trezesc. Imi amintesc numai ca m-a sunat fratele meu pentru ca nu stia unde sunt- eram in camera mea si sforaiam :))- si ca am fost la baie. Atat! In rest? Somn de voie pana azi dimineata la ora 6.00. Acum ma simt atat de bine incat imi vine sa repet experienta de ieri, dar asta se va intampla sambata si duminica pentru ca nu lucrez si sunt cat se poate de libera… YAY!

Arhive

Powered by BannerFans.com
Blogul lui Crin

Photobucket
Sibienii.ro -Stirile care dau aroma cafelei tale
Spune NU drogurilor!
banner nou