You are currently browsing the daily archive for septembrie 25, 2008.


Te-ai gandit vreodata cum ar fi sa fii intr-o casnicie?Eu una sincera sa fiu nu ma vad nici macar intr-o relatie…motivul?lipsa increderii in propriile forte,dar mai ales datorita lipsei increderii in EL.
poate ca nu o sa imi greseasca niciodata…si daca o face?toti prietenii mei stiu ca eu mai presus de orice nu pot ierta inselatul…cum ar fi ca dupa 10 ani de casnicie sa afli ca te-a inselat?sau de ce nu ca tu nu ii mai poti fi fidela…ca nu il mai iubesti.chiar ma ingrozeste ideea.sa petreci o viata langa o singura persoana.una singura.sa te trezesti langa ea si sa adormi langa ea.stiu…pare a fi cel mai frumos lucru,dar oare nu te-ai plictisi?cum este sa stai langa un om atatia ani si sa te trezesti intr-o buna dimineata si sa spui: frate eu m-am plictisit…vreau altceva.pai nu il apuca toate nebuniile?
pe mine m-ar apuca…
cred ca ma ingrozeste mai mult ideea de a fi…nevasta: si aici vorbesc si de acele atributii de acest gen. nu zic ca nu ne-am imparti treburile casei,dar eu am o foarte mare problema: prefer sa fac toata treaba de una singura si sa il las pe el sa se uite la meci decat sa ma incurce :)))))
mmm nu stiu…multi m-au judecat cam aspru pentru mentalitatea de acum…poate ca totusi nu o sa gandesc la fel si peste 2 ani sau cand o sa fiu in acea relatie minunata de care toata lumea vorbeste,dar intre timp ma multumesc cu ce am, cu orgoliul si incapatanarea, cu mentalitatea infantila…
nu este bine,dar ele ma scapa din toate belelele in care ma bag in fiecare zi 😀

septembrie 2008
L M M J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Arhive

Powered by BannerFans.com
Blogul lui Crin

Photobucket
Sibienii.ro -Stirile care dau aroma cafelei tale
Spune NU drogurilor!
banner nou