You are currently browsing the daily archive for septembrie 8, 2008.

Deci: haideti sa va explic:
pasul 1: www.google.com
pasul 2: candvaundevacumva blog
pasul 3: enter
pasul 4: Nietzsche a murit
pasul 5: ma gasiti si ma cititi :))

A venit toamna- sau cel putin vrea sa vina- azi am zis ca innebunesc de caldura…ma topeam ca o inghetata lasata la soare…Eh!detalii!
Este 1:18- eu nu dorm…din nou!
Motivul?O raceala…si nu orice fel de raceala…ci din aia de iti blestemi zilele ca fata, ca fiinta.Nu pot sa stau intinsa in pat ca ma trec toate junghiurile, toate durerile, toate ametelile…tot ce vreau si ce nu vreau…este o stare fooooarte,dar fooooarte naspa…am luat doza de pastile si de vreo ora-doua tot astept sa isi faca efectul…rezultatul?hai sa fim seriosi…asta e raceala din aia de dat spaga la medic …cum este posibil?simplu…nu stiu :)))
Stau si ma gandesc…si ma gandesc…si ma strofoc…si imi amintesc: desteapta lu’ peste ai mers cu picioarele goale (ca doar e la moda) pe gresia rece…acum astept sa mi se tina teoria chibritului …:-<

Un articol preluat de la o domnisoara- Cora pe nume- anul II(damn nu mai e bobocica) pe la FCRP- a scris in blogul ei:http://vorbacorinei.blogspot.com/ despre PFF.
Initial am zis: mama suna a chestie pompoasa…nu.PFF-ul este, pentru cei care vor sa afle: Prost Fudul Frustrat. Imi place cum suna.Si imi place si realitatea descrisa.Doare rau post-ul asta cand este citita de cei care se simt cu adevarat.Ma mir cum de nu a fost injurata la telefon, calcata de masina, cum de nu i-a cazut ceva in cap pe strada, amenintata familia…stiti voi…chestii pe care le fac aia mari si rai…sau mai bine zis aia care le stiu pe toate.Nu ca noi sarantocii de rand, ratatii care prefera sa citeasca decat sa se imbete, sa iasa in parc decat sa mearga in cluburi in fiecare seara.Stiu ca o sa fiu injurata,dar nu imi pasa. De ce trebuie sa ne tinem gurile, sa nu ne dam cu parerea…Nu de alta,dar noi nu avem dreptul sa ii judecam…intr-adevar!Nu este bine sa judeci omul,dar cand acel om te face in toate felurile trebuie sa fii de-a dreptul idiot sa nu il judeci, sa iti faci o parere negativa despre el si mai apoi sa le spui si altora aceasta parere. Mi se pare anormal sa te injure cand ii spui parerea ta despre el: frate nu e vina mea ca tu injuri si te porti ca la usa cortului…si nu e vina mea ca asta este parerea pe care mi-o faci…daca nu stii ce inseamna sa ai cei 7 ani de acasa este problema ta…nu te mai criza atata cand esti judecat pentru comportamentul tau de mahala…comportament pe care il etalezi cu nonsalanta peste tot
Si acum o mica dedicatie:

\:d/
Here is a little song I wrote
You might want to sing it note for note
Don’t worry be happy
In every life we have some trouble
When you worry you make it double
Don’t worry, be happy……

Ain’t got no place to lay your head
Somebody came and took your bed
Don’t worry, be happy
The land lord say your rent is late
He may have to litigate
Don’t worry, be happy
Look at me, I am happy
Don’t worry, be happy
Here I give you my phone number
When you worry call me
I make you happy
Don’t worry, be happy
Ain’t got no cash, ain’t got no style
Ain’t got not girl to make you smile
But don’t worry be happy
Cause when you worry
Your face will frown
And that will bring everybody down
So don’t worry, be happy…

There is this little song I wrote
I hope you learn it note for note
Like good little children
Don’t worry, be happy
Listen to what I say
In your life expect some trouble
But when you worry
You make it double
Don’t worry, be happy……
Don’t worry don’t do it, be happy
Put a smile on your face
Don’t bring everybody down like this
Don’t worry, it will soon past
Whatever it ïs
Don’t worry, be happy

Dimineata…ora 7…suna telefonul.Blestemand in gand, urasc sa fiu trezita dimineata de telefon, raspund cu o voce pe jumatate treaza:
-DA!
-Ce faci? Te-ai trezit?
-DA…
-Nu se observa!
-Zi.Ce s-a intamplat?
-Vino la gara!Am pachet de la mama.
-La cat ajunge trenul?
-La 8.40.
-Bine.Fac un dus si vin.
Inchid telefonul si ma ridic din pat….criminala senzatia…cearcanele sunt mai mult decat evidente…dormisem vreo 4 ore…fmm de examen.
Cu chiu cu vai ajung sub dus si dau drumu’ la apa sa curga pe mine…apa rece-poate asa ajung sa ma trezesc…si m-am trezit.Ma imbrac si plec.
Pun castile cu niste muzica de dat din cur si incerc sa n adorm in timp ce merg pe strada.
Un idiot se uita la sanii mei ca boul la poarta noua.DA FRATE!!SUNT NATURALI!
Urasc ziua de luni, ora 8 la metrou.Stam ca niste sardele lipsite de aer si viata.Ma uit la lume…parca ar fi din piatra…lipsiti de orice mimica…eu incep sa stramb din nas- un tip zambeste cu frica…se uita lung la mine si ma masoara din cap pana’n picioare.Nu ma intelegeti gresit nu ma deranja- tipul parea sa merite o oarecare atentie,dar la ora asta si Brad Pitt mi se pare neinteresant…
Ajung in gara!Multumesc Doamne!!!
Am multumit degeaba…niste cretini de gardieni incep sa fluiere si sa strige: papusa ce cur misto ai!MA’TA are un cur misto bah boule!!!!!Ma seaca pe creier cand aud cum ma striga cate-un ratat cu 4 clase : „PAPUSHEAA!!!”. Mori!Da’te dracu’ de retardat!Altceva mai interesant nu ai de facut decat sa tipi dupa una care ar putea sa iti fie fiica?Nevasta’ta e chiar atat de penala incat nu te mai satisface?Sau te-ai saturat de ea dupa ce ti-a turnat 2 plozi si a luat in greutate vreo 20 de kile?Nu sunt o papusa!Am creier ratatule!Stii chestia aia care nu se afla in pantaloni asa cum ai tu…
Doamne mi-e mila de ratati din astia care tipa si fluiera dupa vreo tipa: alo papusheaaa!ai un nr de telefon sau un id de mess…WOW!Au ajuns retardatii sa stie ce este ala telefon mobil sau id de mess…
Fratilor cand o sa ajungeti sa va comportati ca oamenii- da!ca oamenii nu ca animalele atunci sa cereti un nr de tel sau un id de mess…pana atunci mai bine ma spanzur decat sa dau asa ceva unor cretini ca voi-BTW: aviz celor care se simt: acest post este strict pentru retardatul din gara!

septembrie 2008
L M M J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Arhive

Powered by BannerFans.com
Blogul lui Crin

Photobucket
Sibienii.ro -Stirile care dau aroma cafelei tale
Spune NU drogurilor!
banner nou