You are currently browsing the daily archive for septembrie 21, 2008.

Azi
mi-ai promis ca o sa ma lasi sa fiu eu
azi mi-ai promis ca
dintr-un zambet de-al meu o sa aduci soarele
si luna
si stelele
si fluturii
si tot ce este mai frumos pe lumea asta
azi mi-ai promis
o vata de zahar

si o plimbare prin herastrau
mi-ai promis ca o sa imi faci curat in camera
si ca o sa te joci cu coditele mele
si ca o sa ma inveti sa fac baloane din sapun
sau ca o sa merg pe bicicleta…
mi-ai promis ca o sa ma faci sa vad lumea cu susul in jos
si ca o sa ma inveti cum sa rad de rasul meu
mi-ai promis ca o sa ma inveti
cum sa ma apar de clovni

pentru ca stii ca mi-e frica de ei
mi-ai mai promis si o inghetata
de lamaie
si cu sirop
mi-ai promis ca o sa imi faci un ceai din ala
asa cum stii numai tu sa il faci
ca o sa stam in sosoni in bucatarie si ca o sa radem pana dimineata la bancuri
deja expirate
mi-ai promis ca nu o sa uiti de mine
mi-ai promis ca o sa ma inveti sa zbor si sa inchid ochii cand mi-e somn
mi-ai promis ca o sa jucam acelasi jos de dimineata si pana seara
si ca nu o sa ne saturam de el…
mi-ai promis lumea la picioare
mi-ai promis parisul
mi-ai promis ca o sa ma trezesc din povestea asta de basm…
si pentru asta refuz sa iti multumesc…

ENJOY:


Cine nu isi aminteste aceste vorbe minunate de fiecare data cand merge cu trenul/autobuzul/tramvaiul/metroul sau orice alt mijloc de transport in comun?
eu una sunt cam plictisita…sau mai bine zis sictirita de cuvintele astea…
ultima data cand le-am auzit i-am aruncat persoanei respactive o privire in greata, mi-am pus castile in urechi si am dat rock-ul la maxim cat sa fiu sigura ca baba aude si se cruceste….
asa a si facut
a zis ceva printre dinti- un fel de: ce proasta educatie ti-au dat ai tai,si-a scos carticica de rugaciuni si s-a facut ca nu aude…
eu nu inteleg un lucru: de ce trebuie de fiecare data sa le demonstram babelor/ mosilor ca noi, tanara generatie nu sunt chiar atat de penibili/ idioti/retardati/cretini/needucati/ cu mintea in traista?
serios acuma…okey sunt perfect constienta de faptul ca nu sunt numai genii sau ingerasi printre noi, dar asta nu iti da dreptul sa ma faci pe mine in toate felurile doar ca ai o varsta si iti permiti. sunt satula pana peste cap de batranii care nu au altceva mai bun de facut decat sa ne critice muzica pe care o ascultam sau modul in care ne imbracam…este o tara libera bre…ce nu intelegi in chestia asta?
imi amintesc ca acum cateva luni am ajutat o batranica sa isi care niste sacose pe la eroilor. era genul ala de bunicuta moderna.
imi spunea ca ea nu intelege tinerii astia …emo?! si ca este problema lor daca se simt bine in hainele alea si cu frezele alea ciudate.a inceput sa imi povesteasca de tineretile ei -pierdusem metroul intr-o duminica la 9 cand vin o data la secol-
ma uimea faptul ca nu ma judeca pentru cerceii din nas sau ca blugii erau prea lasati.

spunea ca este curioasa sa auda mai multe despre facultatea mea si ca vrea sa ii explic mai bine ce inseamna sa lucrezi in relatii publice. parea fascinata de tot ce ii spun si nu se uita catusi de putin la tinuta/ freza mea…de cercei nici nu mai zic.
imi plac astfel de persoane care nu riposteaza prin cuvinte la aspectul fizic sau la imbracaminte…este ciudat,nu zic, cand vad cate un emo pe strada, dar este problema lor cum se imbraca…atata timp cat eu nu sunt afectata direct de ei nu vad de ce sa ma intereseze..
si mai sunt 1000 si una de chestii care ma scot din sarite…nu vreau sa judec oamenii, in special batranii, pentru modul lor de a se comporta si de a vorbi dar uneori mi se pune pe inima…de ce nu vreti sa purtati o discutie civilizata cu omul pana sa ii aruncati o eticheta.
asa gandesc eu…nu stiu multe
mai am muuuulte de invatat…uneori cred ca nu stiu nici macar jumate din cate ar trebui sa stie o persoana de varsta mea,dar nu imi pasa…este normal sa invat pe parcurs…sa procesez fiecare informatie, fiecare traire, fiecare cuvant…imi pare rau daca modul meu de a gandi nu corespunde anilor 20,dar asa sunt eu…niciodata nu o sa ma vedeti la cratita sau spaland pe jos…
si totusi…nu regret ca sunt eu, ca traiesc in 2008 si ca le pot arunca babelor o privire in scarba

Mmmmdaaaa este dimineata si mi-e somn…mi-e somn rau de tot…si mi-e frig…deci …atat am avut de zis

septembrie 2008
L M M J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Arhive

Powered by BannerFans.com
Blogul lui Crin

Photobucket
Sibienii.ro -Stirile care dau aroma cafelei tale
Spune NU drogurilor!
banner nou