You are currently browsing the daily archive for septembrie 20, 2008.


Cineva o sa ma judece aspru pentru asta
Nu imi pasa
Am obosit sa imi mai pese de ceva
de cineva
de orice
Astazi vreau sa traiesc in universul meu
in universul meu in care fac ce vreau
in mintea mea
in mintea mea
in care apari si tu
tu dulce diavol care mereu ma incanti
mi-aduc aminte de atingerile cu care ma onorai
si
pielea mi se face
la fel ca la gaini
ma trece un fior rece pe spate….
aceeasi senzatie pe care o aveam si cand eram cu tine
imi place sa imi amintesc
imi place sa imi amintesc
cand am fost cu tine
este amuzant
nu stiam ca suntem atat de…vulgari…amandoi…
eu ma vedeam inocenta si cuminte
tu mereu imi spuneai ca nu imi sta bine
cu 2 codite si o uniforma
ca sunt la fel de vulgara si parsiva ca tine
mereu imi spuneai ca vezi cum ma joc cu oamenii
cum ii fac sa sufere si eu imi alimentez viata
cu suferintele altora
cu lacrimile lor pentru mine…
nu imi pasa…
imi place sa te aud cum imi spui ca sunt asa cum
nu a mai fost nimeni pentru tine
iubesc
ca ma pot juca cu tine si ca te pot face sa suferi
si desi o ascunzi o vad in ochii tai
in ochii tai prea tristi pentru mine
nu plange ca nu tine…nu o mai face pe victima
din cauza ta sunt asa
tu m-ai invatat sa fiu asa
tu mi-ai aratat ca in pat eu sunt aia vulgara si ca
ma pot juca cu tine asa cum doresc
tu mi-ai aratat ca niciodata coditele si uniforma
nu o sa ma salveze de imaginea de diavol inocent si pervers
si totusi….
sa fiu oare de vina ca am ajuns asa?

septembrie 2008
L M M J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Arhive

Powered by BannerFans.com
Blogul lui Crin

Photobucket
Sibienii.ro -Stirile care dau aroma cafelei tale
Spune NU drogurilor!
banner nou