You are currently browsing the daily archive for septembrie 10, 2008.

Am vazut in seara asta niste desene animate: Wall.e …
Pentru prima data am vazut un film in care dragostea era sincera…pura, inocenta…
desi o sa ramaneti socati o sa va zic: este prezentata dragostea dintre 2 robotei…unul de pe pamant si unul de pe o nava super extra modernizata :-@
ma rog…nu cred ca asta este important…ci modul in care este vazuta dragostea…una atat de inocenta…cum invata ei sa se tina de maini vazand un film, cum invata sa se sarute-digital- cum invata sa isi spuna pe nume: EVA si WALL.E…
cum lupta pentru dragostea lor, cum ajuta la aducerea oamenilor pe pamant, cum se sacrifica pentru dragostea lor….
in sfarsit un film in care dragostea este prezentata si altfel, in sfarsit un film in care dragostea nu este atat de siropoasa, plina de stereotipuri, de aceleasi final…
in sfarsit un film de dragoste adevarat,sincer si altfel…

Azi sunt fericita…motivul este unul cat se poate de simplu: mi-am gasit rochie pentru nunta…printre miile de modele pentru pitzipoance, subnutrite, deshidratate, miliardare si babe am gasit o rochita simpla, eleganta, pentru persoane care nu au 10 kg la 1.90, care au la bust mai mult decat 0, care nu poarta XS, care nu poarta fuste la baza gatului, care nu poarta mulat de ies toate p’afara, care nu poarta roz bon bon cu verde crud si rosu aprins…
in sfarsit…se pare ca mai exista si creatori care se uita si la oamenii de rand…
AZI DUNT FERICITA!!!!!

Cica s-a deschis sezonul nuntilor…si eu tre’ sa ma prezint…la suficiente din ele ….da’ cu ce am gresit duamniii?:((

septembrie 2008
L M M J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Arhive

Powered by BannerFans.com
Blogul lui Crin

Photobucket
Sibienii.ro -Stirile care dau aroma cafelei tale
Spune NU drogurilor!
banner nou