You are currently browsing the daily archive for septembrie 12, 2008.

imi dai fiori…de fiecare data cand ma atingi

de fiecare data cand ma faci sa fiu a ta

imi dai fiori de fiecare daca cand te joci cu degetele prin parul meu

inca ud

imi dai fiori cand iti plimbi fin mana pe spatele meu sters

de prosopul tau

imi dai fiori cand imi atingi sanii si buzele si razi cand

ma inrosesc

imi dai fiori cand imi zambesti ca un diavol cand

stau deasupra

imi dai fiori cand imi apuci soldurile si

ma tii langa tine

imi dai fiori cand ma vrei doar pentru tine

si

ma izolezi in pat

imi dai fiori cand faci ce vrei din mine si eu

te las

te las pentru ca imi place

imi place prea mult

imi dai fiori cand ma trezesti

cu un sarut

imi dai fiori cand pleci pe usa

si stiu ca totul va ramane

doar un secret

doar o amintire

sictirita de noi,

de patul meu

de goliciunea din mine

din mintea mea

din trupul meu

din viata mea

Discutie intre penis si picior:

-Ma piciorule…tu ce viata ai ? Se poarta frumos stapanul cu tine?

-Da! Nici nu incape vorba! Dar de ce intrebi?

-Asa…de curiozitate! Hai acum spune….ce si cum?

-Pai…dimineata ma ia, ma spala, ma baga in sosetute si apoi in pantofiori si ne plimbam toata ziua! Seara, cand ajungem acasa dupa atat de multa oboseala din acuza mersului iar ma ia, ma spala, imi face masaj, ma da cu creme care miros frumos si-mi hidrateaza pielea de pe mine si apoi dormim pana dimineata cand iar o luam de la capat!

-Mda….eu ce sa zic?! La mine viata e un calvar….pai dimineata cand ma trezesc sunt si eu vesel si drept, el imi da numai bobarnace si ma indeasa acolo in pantaloni si ma doare capul toata ziua!!! Si seara, cand ajungem acasa vrea el sa stau drept! Si cand, in sfarsit, ma trezesc si eu la viata e foarte nehotarat….ma ia si ma baga intr-o pestera!

-Pai si care-i problema? Nu e bine in pestera aia?

-Nu pt. ca e foarte nehotarat: ma baga, ma scoate, ma baga, ma scoate si tot asa….. -Aaaaaa…pai si tu atunci ce faci….iti convine?

-Eeee…imi convine pe dracu……ce sa fac? Ametesc, vomit si lesin!

Azi invat pentru retorica

septembrie 2008
L M M J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Arhive

Powered by BannerFans.com
Blogul lui Crin

Photobucket
Sibienii.ro -Stirile care dau aroma cafelei tale
Spune NU drogurilor!
banner nou