You are currently browsing the daily archive for septembrie 19, 2008.


S-a gandit cineva vreodata cum ar fi daca nu ar fi el?adica daca s-ar afla in corpul altei persoane, daca ar vedea lumea din ochii altei persoane…eu mereu imi pun intrebarea asta…nu ma intelegeti gresit…imi place asa cum sunt, cine sunt…
dar…sunt curioasa…
oare cum e sa fii baiat?
oare cum este sa fii un parinte?
sau un copil?
sau cum e sa ai totul?
sa ai lumea la picioare? si sa vrei sa fii om de rand…simplu…asa ca mine
ma uitam pe la tot felul de emisiuni din astea cu vedete care au totul si totusi mi se par atat de goale pe dinauntru…eu nu cred ca persoanele alea sunt fericite.ele trebuie mereu sa se poarte ca la carte altfel sunt aspru judecate de ceilalti…
ele nu se pot distra asa cum ma distrez eu, ele nu pot rade pe strada cu lacrimi…
nu stiu cum ar fi viata mea daca eu nu as fi in ea…
adica mi se pare ciudat sa …
ai totul…si totusi sa iti doresti sa ai pe cineva care sa tina la tine si sa vada dincolo de chestia aia …eticheta aia pe care mereu o etalezi cand iesi din casa…
pe mine ma doare fix in cot daca maine dimineata nu imi sta parul perfect sau daca nu m-am pensat…sau daca pur si simplu nu am vrut sa fiu fata…
mi-e mila de cele care trebuie sa se trezeasca dimineata cu 2 ore inainte sa se machieze si toate shit-urile de genul….muieri proaste…de ce dracu’ trebuie sa te ascunzi dupa o tona de fard?de ce trebuie sa te chinui sa te machiezi dimineata cand oricum seara il stergi…
eu niciodata nu o sa ma trezesc cu 2 ore mai devreme ca sa ma machiez, sa ma fandosesc numai ca sa ma duc la piata…
niciodata nu am considerat ca este nevoie de fard…
si ce daca mi-a aparut un cos? vaaaaaiiii capatul lumii…gata! viata mea nu mai are un sens…kkt!
am avut si eu un cos pe nas…si da…l-am mascat…pana intr-o zi cand mi-am bagat picioarele si mi-am zis: frate cine ma place, ma place pentru ceea ce sunt…si nu pentru un cos care in 2 zile se duce…
fite…mofturi…prostii…nimicuri…
daca am ajuns sa fiu judecata dupa cat fond de ten am pe fata si nu dupa cum stiu sa vorbesc, sa ma port, sa am o conversatie cu un strain…pai atunci dragii babei este grav!
ma impusc!
ori sunt eu …aia zapacita, impiedicata, imprastiata, haioasa, prietenoasa, timida…ori sunt un sablon al societatii…
va garantez ca societate nu o sa imi impuna niciodata cum sa imi traiesc viata si cum sa arat dimineata

septembrie 2008
L M M J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Arhive

Powered by BannerFans.com
Blogul lui Crin

Photobucket
Sibienii.ro -Stirile care dau aroma cafelei tale
Spune NU drogurilor!
banner nou