You are currently browsing the daily archive for iunie 21, 2009.

Azi o sa fiu un pic cam ocupată. Adică o să îmi transfer fundul la un interviu. De bine, de rău sper să nu mai primesc acelaşi răspuns cretin ca data trecută. Băi, dar sincer acum…se resimte criza. Azi vreau sa îmi mai depun cv-urile la nişte firme. Doamne ajută de un loc de muncă!:))

Bă, să îmi fie cu iertare, dar cred că unii oameni sunt de-a dreptul retardaţi. Li se explică un lucru de …10 ori şi ei tot nu înţeleg. De obicei, sunt o persoană foarte răbdătoare şi explic: o dată, de două, de zece, dar când nici după 10 explicaţii mai mult decât băbeşti nu înţelege mă cam apucă nebuneala. Ori sunt prea căzuţi în cap, ori…nu îmi explic.
Mi s-a întâmplat de vreo 3 ori până acum să explic unor persoane băbeşte, ca la clasa întâi şi nimic frate, nimic!!!! Puneau nişte întrebări mai mult decât cretine. Vai de capu meu. Am zis că în viaţa mea nu o să mai stau să explic ceva cuiva.Nu zic că eu mă prind din prima, dar frate nu întreb de o chestie care mi-a fost explicată acum 10 minute…

iunie 2009
L M M J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Arhive

Powered by BannerFans.com
Blogul lui Crin

Photobucket
Sibienii.ro -Stirile care dau aroma cafelei tale
Spune NU drogurilor!
banner nou