S-a găsit un individ să comenteze pe blogul meu înjurându-mă şi făcându-mă cu ou şi cu oţet. Deja m-am obişnuit cu diverşi frustraţi care nu au ce face acasă şi se pun pe înjurat pe bloguri. Sunt la ordinea zilei astfel de răutăţi, dar acum vine întrebarea mea: de ce mă citeşti dacă nu îţi place de „moaca mea”, de ceea ce scriu, de ideile mele, de mentalitatea mea, etc.
Chiar consideraţi oameni buni că îmi pasă? De ce mi-ar păsa? De ce m-aş coborî la nivelul unui nesimţit care crede că dacă mă face „vacă proastă” sau „ţigancă” o să mă facă să îmi închid blogul sau că o să mă pun pe plâns?
Dragii mei mă doare fix la moţul de la bască de părerile voastre infantile şi lipsite de orice justificare. Dragul meu să ştii că nu sunt „rrom”. Faptul că am un ten mai închis [culmea este că mulţi mi-au spus că-s albă ca brânza] se datorează faptului că soarele îşi pune amprenta în fiecare vară asupra mea. În fine!
Vă explic pentru ultima oară: nu vă place? Nu intraţi. Nu am pus niciodată cuţitul la gât cuiva ca să mă citească. Dacă m-ar citi o singură persoană pentru mine ar fi suficient. Nu am nevoie de lepre care să îmi consume energia şi timpul aiurea.
Cu mult respect, Cire!

