De când merg cu RATB-ul am trăit adevărate experienţe: de la leşinuri, până la certuri cu babe, de la manelişti până la pipăieli.
Zilele trecute am avut niscaiva treabă prin oraş şi am luat un ratb cu care nu merg decât o dată pe secol. Toate bune şi frumoase până în clipa în care am simţit o mână cum aluneca pe tot spatele şi s-a oprit peeee….peeeeeeee fund. CLASIC! M-am întors şi m-am uitat cu atâta ură la omul ăla încât a coborât la prima. Existau 2 variante: fie fac scandal, fie îl pocnesc. Şi nu este prima dată şi probabil că nu o să fie nici ultima când o să ajung să fiu pipăită în ratb. Este ceva la ordinea zilei să vezi moşi libidinoşi care cred că mai resuscitează anumite părţi anatomice dacă pipăie fundul unei tinere. Cred că din acest motiv am şi renunţat să mă mai îmbrac cu fustă… nu risc să îi stârnesc pe invidizii ăia perverşi.
Totuşi nu înţeleg un lucru: de ce recurg moşii la asemenea stimuli? Că eu nu pricep!

