Ieri mă uitam la Antena3, la emisiunea cu Vrânceanu Firea unde a fost invitat şi Bou(reanu). Să turbez când am auzit ce tâmpenii debita invitatul ăla. Când am auzit cum a jignit-o pe moderatoare aproape că am luat foc. Una la mână că sunt femeie şi nu aş suporta pentru nimic în lume să arunce cu noroc în mine un ratat şi doi la mână moderatoarea a trecut printr-o pierdere pe care nicio soţie nu şi-o doreşte şi să ajungi să o faci amantă de fost premier…asta întrece limitele bunului simţ.
Sunt revoltată când văd câtă mârlănie există printre bărbaţii din ziua de azi mă apucă istericalele. Faptul că eşti om politic şi eşti la o emisiune în direct ar trebui să te facă să te abţii de la unele comentarii ne la locul lor.
Cineva îmi spunea că şi moderatoarea a greşit că i-a vorbit urât. Nu mi se pare că a greşit câtuşi de puţin. Când un frustrat şi un nimeni ajunge să te jignească pentru că aşa are el chef… schimbăm pagina.
Să îl ferească sfântu păcat pe ăla care încerce să mă jignească pentru că eu sunt foarte impulsivă şi ultima dată când am fost jignită l-am pocnit fără nicio remuşcare pe respectivul. Sunt om cu tine dacă şi tu eşti om cu mine.
După acelaşi principiu a mers şi moderatoarea ieri. Şi bravo ei că a avut curajul de a-i spune verde în faţă invitatului cât a fost de nesimţit.

