Am observat o noua moda in privinta blogurilor: sa scrii in engleza. Sa mor daca imi dau seama de ce unii apeleaza la aceasta metoda. Si sincera sa fiu niciodata nu stau sa citesc bloguri in limba engleza. De obicei articolele sunt extrem de luuuuuuungi si extrem de plictisitoare. Suficient cat sa imi piarda interesul de la primele 3 fraze.
Am avut bunavointa de a incerca sa citesc cateva articole scrise in engleza de niste persoane pe care le cunosc si care m-au rugat sa le citesc articolele. Stiti cum am renuntat?! Le-am explicat ca nu sunt omul dispus sa stea sa citeasca romane intregi pe niste teme ce pot fi sintetizate in maxim 30 de fraze.
O sa se interpreteze ca de fiecare data: ca nu stiu engleza, ca x, ca y. Am mai auzit din astea si deci nu ma afecteaza. Zic ca nu citesc in engleza pentru ca eu sunt romanca si atata vreme cat nu este un material pentru facultate sau pentru interesul meu personal nu ma stresez sa ma aventure

