Vă mulţumesc celor care au venit cu câteva propuneri referitoare la master, dar simt nevoia să mă explic: nu mă duc la niciun master în străinătate din câteva motive.
1. financiar nu îmi permit financiar să plec- dacă îmi permiteam făceam inclusiv facultatea
2. ţările unde facultăţile au nişte preţuri decente sunt cele în care nu m-aş vedea nici moartă
3. este suficient că mă văd cu ai mei o dată la 3-4 luni…o plecare din asta ar înseamna să mă văd cu ei o dată la secol. Credeţi că ar accepta aşa ceva? Şi aşa că merg acasă sub ameninţările lui daddy care îmi spune că dacă nu merg acasă mi-o iau…deeeeeeeeeci…
Da! Ştiu sunt pretenţioasă, dar măcar dacă dau sute de milioane pe o facultate şi pe o cazare să merg şi într-o ţară în care să mă simt bine, iar în Franţa masterul costă mai mult şi decât ambii mei rinichi…deeeeeeeci pică din schemă ideea de a merge la master în afara ţării.
Vă mulţumesc totuşi pentru propuneri!

