Ieri ajung foarte fericită acasă că am scăpat de la muncă fac marea greşeală de a da drumul la tivi. Marea mi-a fost mirarea când am văzut noua decizie a „domnului” preşedinte de a micşora salariile, de a da oameni afară… pe româneşte de a tăia în carne vie. Cu un ochi râd şi cu unul plâng. Mă gândesc câtă dreptate am avut când am refuzat să mai pun ştampila cu „votat” pe numele lui băse. Pe de o parte îmi vine să plâng când văd că omul ăsta face numai ce îl duce mintea din ţara asta. Să îi aud pe ăia care se dădeau cu fundul de pământ susţinând cât de grozav e „domnu” şi că sigur o să ne fie bine. Vreau să îi aud pe ăia care au fost pupincuriştii lui şi care încercau să mă convingă pe MINE cât de bine le merge LOR.
Să vă stea în gât preşedintele ales…ne merităm soarta cu vârf şi îndesat.

