Băi oameni buni eu nu mai înţeleg tinerii din ziua de azi. Fac o tragedie din orice şi vorbesc de iubire de parcă ar fi ceva la ordinea zilei. Îmi vine tare greu să cred că un puştiulică de 16-17 ani este conştient de sentimentele pe care ţi le provoacă persoana iubită. Degeaba încearcă unii să mă convingă îmi vine greu să cred că există maturitate psihică încât să fie capabili să iubească. Ştim foarte clar că băieţii se maturizează muuuuuuuuult mai târziu decât fetele şi prin urmare…
Desigur că nici puştoaicele nu sunt scutite de la acest subiect. Am citit diferite bloguri ale unor ploade abia intrate la pubertate despre greutăţile vieţii, că nu îi stă părul bine, că iubitul nu îi spune că o iubeşte, că lumea e o gaură neagră….etc etc.
Oameni buni, copii trăiţi-vă adolescenţa şi lăsaţi la o parte glumele astea de prost gust pentru că deja nu mai au haz.

