Leapşa luată de aici

1. De câte ori îţi speli faţa pe zi?
Există un număr anume? Nu ştiu…3 ori?

2. Ce fel de ten ai? Mixt si foarte sensibil?
Normal?

3. Cu ce îţi cureti fata?
Apă şi …. apă?

4.Ţi-l exfoliezi?
Ce? Nu. De ce?

5. Ce brand obişnuieşti să foloseşti?
Apă de la canal.

6. Ce crema folosesti?
Nivea rulz.

7. Ai pistrui?
Da, dar îmi apar numai vara după ce mă bronzez.

8. Folosesti crema pentru ochi?
Întrebare: există aşa ceva? De ce?

9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?
Nu.

10. Ai avut nevoie vreodata sa folosesti Pro-Active?
Ce este asta?

11. Ce fond de ten folosesti?
Nu ştiu…ar trebui să ştiu? De ce ar trebui să ştiu?

12. Dar anticearcăn?
Eu de obicei dorm…deci slabe şanse să am cearcăne.

13. Ce nuanţă a pielii ai?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH…. Închisă? Dar nu ştiu cum să îi spun.

14. Ce crezi despre genele false?
Tortură pentru piţipoance.

15. Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara o data la 3 luni?
Eu am una din anul 1 de facultate…nici acum nu l-am terminat.

16. Ce brand de mascara folosesti?
Nu ştiu…E unul care apare şi la tv. Nu mă chinui să reţin.

17. Sephora sau Mac?
Niciuna. Nu dau un milion pe nişte beţigaşe din bambus pentru unghii.

18. Ai un card Mac Pro?
Ce? Ce este aia?

19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti?
Există aşa ceva? Eu ştiam că degetele sunt instrumentele pentru machiaj.

20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?
CE?! Mă băgaţi în ceaţă rău de tot.

21. Dar pentru fata?
Din nou! Ce?!

22. Care este culoarea de fard preferata?
Ummmm unul apropiat de culoarea pielii.

23. Foloseşti creion sau tuş?
Creion!

24. Cât de des îţi bagi creionul în ochi?
Niciodată. De ce aş face asta?

25. Ce crezi despre pigmenti?
Ce sunt ăia?

26. Foloseşti machiaj mineral?
ĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ CE?

27. Care e rujul tău preferat?
Nu folosesc.

28. Dar lipgloss?
Din nou: nu folosesc!

29. Care e blush-ul tău preferat?
Băi câte nume pentru rujuri există…

30. Îţi cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
De ce aş face asta?

31. Îţi plac magazinele cu produse cosmetice?
Nu.

32. Mergi la Cosmetic Company Outlet?
Ummmm….nu.

33. Ai luat vreodată în considerare să faci cursuri de machiaj?
Nu. De ce aş vrea să fac asta?

34. Uneori eşti stângace când te machiezi?
Mereu sunt. :))

35. Numeşte o “crimă” în ceea ce priveşte machiajul.
Să te dai cu fond de ten şi pe gât.

36. Îţi plac culorile aprinse sau cele neutre în ceea ce priveşte machiajul ochilor cât şi buzelor?
Neutre. Cât mai neutre.

37. Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil?
Nu ştiu. Rar mă uit la machiajul lor.

38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Strugurelul se pune?

39. Ieşi din casă fără să te machiezi?
În proporţie de… mereu?

40. Crezi că arăţi bine şi nemachiată?
Dacă sunt mereu nemachiată? Da :))

41. Din punctul tău de vedere, care e cel mai bun brand in materie de cosmetice?
Ăla care mulţumeşte toate femeile? Adică nu există aşa ceva.

42. Ce crezi despre makeup?
O formă de a te fugi de naturaleţe.

Am ajuns la concluzia că sunt total pe dinafară la machiaj. Asta o ştiam şi eu…cred că trebuia o confirmare oficială,nu?

