De fiecare dată când se întâmplă o tragedie oamenii au prostul obicei să exagereze. Să plângă în stânga şi în dreapta.
Discutam zilele trecute cu cineva despre moartea unei persoane. Vai a murit, ce tragedie! Era un om minunat…etc etc etc. Nu am mult habar despre persoana respectivă. Am cunoscut-o de câteva ori…suficient cât să îmi dau seama că nu este deloc ceea ce credeau alţii. În fine!
Revenim la subiect. Persoana în cauză a murit. Câtă tragedie, bocete, plânsete, ipocrizii bla bla bla. Totuşi oamenii ăştia au uitat că persoana în cauză avea MARI probleme cu drogurile. Şi când zic mari…chiar mă refer la dependenţă.
De ce nu spune nimeni de asta? De ce toţi tac şi se fac că plouă? Îmi pare rău că a ales o cale deloc plăcută societăţii, dar nimeni…absolut nimeni nu are tupeul să recunoască o parte din adevăr: poate a ales această cale din cauza drogurilor?
Şi NU! Nu am de gând să plâng după o persoană care s-a distrus din propria vină.

