Băi fie m-am ţăcănit eu, fie nu mai înţeleg moda asta: stilul Andre. Să ai ţâţele până la gură. Am văzut exagerat de multe fete care încă mai adoptă stilul ăsta şi mi se pare de-a dreptul scârbos. Înţeleg că băieţii se holbează prima dată acolo, dar…cred că există şi o limită,nu?
Mă uitam zilele trecute la o tipă care avea sutienul ridicat la maxim şi sinceră să fiu îmi venea să o plâng de milă. Pe lângă faptul că este extrem de dureros procesul este şi incomod. Am încercat şi eu o dată sau de două ori, dar am renunţat. Asemenea metode sunt ideale pentru tortură.
Sau cine ştie…poate că nu sunt eu obişnuită cu astfel de masacrări şi din cauza asta reacţionez aşa. Dar sincer nu cred că există băiat care să trăiască cu iluzia că prietena lui are nişte sână atât de ridicaţi şi de fermi. În cazul în care nu ştiaţi sutienul distruge fermitatea sânilor şi ajung să fie lăsaţi şi urâţi- mai ales dacă sunt mici. bleac!

