groaznic.
De dimineaţă mă pălise ditamai setea. Cum nu mai aveam apă plată am zis că nu o să mor dacă o să beau de la canal. Pe naiba! Am simţit că beam rugină. Apa avea un gust atât de amar încât mi-au dat lacrimile. Nu mi-a venit să cred. Fie sunt eu de vină pentru că nu mai ştiu ce gust are apa [beau prea mult ceai], fie şi-a schimbat apa gustul [daaaa!!! ştiu! Apa nu are gust].
Acum stau şi mă gândesc ce aş putea eu să beau ca să mă simt bine. Oare pot să îmi mai fac ceai? :))
Oricum sunt tare curioasă dacă şi ceaiul o să aibă acelaşi gust.

P.s: de ce băieţii superbi se simt atraşi de femeile mai puţin suberbe? Gen Cornel Pasat cu Oana Roman. Şi nu sunt singurii…culmea este că şi eu cunosc un caz. Şi mă surprinde. Ăsta este un subiect descoperit în timp ce încercam să scap de gustul groaznic al apei. Tipa e super deşteaptă şi îmi place la nebunie cum vorbeşte, dar…nu arată ca un supermodel. Ăla de ce a fost cu ea? Că să mor de mă prind. Chiar există şi bărbaţi sănătoşi la cap? DUBIOS!

