Am tot citit despre Kelly Osbourne şi despre regimul ei prin care a slăbit 20 de kilograme. O admir pentru asta şi totuşi reuşeşte să-mi stârnească milă. Nu o văd deloc fericită. Nu mai văd zâmbetul din trecut…sau poate doar mi se pare. Cine ştie?!
Ideea stă în felul următor: am observat asta şi la mine. Am devenit mult mai tristă, mai puţin zâmbitoare, mai lipsită de energie decât în trecut. Simt mereu nevoia să dorm, să stau, să nu fac nimic. Nu ştiu cât este de normal, dar …nu este firesc.
Dacă în trecut mă simţeam ca o bunicuţă acum chiar sunt o bunicuţă. De când m-am ales cu buba la stomac încerc să am un regim cât mai sănătos, dar parcă organismul nu îşi ia energiile de care are nevoie. Sunt mereu obosită şi parcă cu greu mă pot mişca. Mă sperie ideea ca la 24 de ani să mă simt şi să trăiesc ca o persoană trecută de 70 şi de ani. Nu mi se pare firesc.
Am încercat cafea – deşi nu am voie şi stomacul a avut grijă să mă atenţioneze- am încercat să dorm, să beau ceaiul…nimic! Mereu sunt încercănată, mereu mă simt obosită fizic şi psihic.
Să dau vina pe locul de muncă? Nu am motive. Am un program lejer, nu sunt stresată şi totuşi de unde aceste efecte secundare.
Ba mai nou din orice motiv care ar putea să mă supere stomacul începe să îmi dea şuturi şi cum în ultima vreme am avut câteva supărări stomacul m-a certat. Mă enervează că sunt la mâna lui şi că nu face aşa cum îi dictez eu. Este ca un copil alintat şi simt o mare nevoie să îl educ aşa cum vreau eu.
OOOFFF!!! Sunt o babă care se plânge toată ziua.

