De foarte multe ori am citit cum diferiţi indivizi se plângeau că nu au trafic, că deşi scriu de câteva luni nu le ies bani etc etc.
Ce am de zis?
Păi:
1. niciodată nu spune că eşti cel mai bun. Nu cred în cel mai bun blogger pentru că asta ar înseamna să nu aibă niciun comentariu contra- şi aşa ceva nu există.
2. scrie corect româneşte. Sau măcar încearcă. Recunosc că nu sunt perfecţiunea întruchipată la capitolul limba română, dar încerc pe tot posibilul să nu fac greşeli urâte de gramatică.
3. să faci asta din plăcere. Dacă scrii doar ca să scoţi nişte bani şi nu este o plăcere poţi fi sigur/ă că nu o să reuşeşti prea devreme…poate chiar deloc.
4. nu te aştepta la miracole peste noapte. Eu scriu de aproape 2 ani. În doi ani am adunat în jurul a 400 de vizitatori şi mai multe înjurături.
5. nu cere ajutorul decât dacă ştii cum. Bloggerii cu vechime sunt puţin cam „zgârciţi” la capitolul ajutor. Îi înţeleg perfect. Nici mie nu mi-ar conveni să se promoveze un „vai de capu lui” pe munca mea. Îi admir pe cei din prima linie pentru că au ajuns unde au ajuns fără să ceară ajutorul nimănui.
6. fii constant. Nu scrie un articol la lună. Poţi fi sigur că aşa nu ajungi nicăieri. Ori ai un număr de 3-4 articole pe zi ori….lasă-te păgubaş.
7. scrie ce îţi place. Niciodată nu o să scriu despre tehnologie. De ce? Pentru că nu mă pricep. Cititorilor mei le place să citească despre idioţeniile mele de zi cu zi, iar mie îmi place să le povestesc aceste lucruri.
8. nu spera la miliarde. Nimeni nu o să te plătească cu sume imense din prima.
9. ocupă-te de el. Nu îl lasă în plata domnului. Ai grijă ca mereu să fie ordonat, fumos scris şi cât mai simplu la privit. Să nu stai cu orele să cauţi ceva.
10. fii educat. Educaţie în blogging lipseşte în cazul multor persoane. Dacă înjuri şi te porţi ca şi când te-ar fi dat părinţii afară din casă nimeni nu o să fie atras de acest stil vulgar.

Succesuri!

