Am văzut de curând pe antena 3 la ştiri o revoltă în Spania. Despre ce era vorba? Despre acceptul în privinţa unui avort. Cică acum femeile au voie să facă avort până la 14 săptămâni sau 22 de săptămâni în cazul în care sunt probleme cu fătul.
Acum vine problema mea: de ce trebuie să dau eu explicaţii de ce vreau să fac avort? De unde şi până unde trebuie să ofer explicaţii cu privire la corpul meu?
Ştiu că ar însemna să omor o fiinţă încă nenăscută, dar atâta vreme cât nu vreau acest copil nu îl nasc. Toată lumea ştie ce pedeapsă psihică primeşte o femeie după ce face un avort, deci automat persoana în cauză este decisă să facă acest lucru.
Nu înţeleg de ce se bagă tot felul de moşi şi babe să se afirme comentând cu privire la deciziile unor femei.
Recunosc că pot exista şi alte soluţii, dar în condiţiile în care la noi nu se oferă prefer avortul. Ideal ar fi să avem grijă să NU se ajungă la aşa ceva, dar na…nu totul poate fi perfect.
Cât despre cei care nu sunt de acord cu avortul: dragii mei este vorba de viaţa lor. De ce vă băgaţi în vieţile altora? De când aveţi voi acest drept?