Acum ăştia cu sănătatea s-au gândit să bage o nouă regulă: farmacistul de familie. POFTIM?!
După cum explicau ăştia eu am înţeles că numai de la farmacia mea de familie pot cumpăra…şi nu mi se pare normal. Adică dacă mă apucă durerea de cap în Galaţi nu pot să iau un algocalmin dintr-o farmacie de acolo că nu e farmacia mea de familie?!
Nu ştiu de ce mă mai miră că oricum legile la noi parcă au luat-o razna. Şi aia cu medicul de familie mi se pare o mare tâmpenie. De ce spun asta? Pentru că doctoriţa mea de familie este cam incompetentă şi este normal să nu mă duc la ea. Nu sunt masochistă să mă mai duc la un medic care să fie incapabil să îmi dea un diagnostic.
Şi DA! Mi s-a întâmplat să merg la 4 medici şi toţi să îmi spună: nu ştim ce ai. Primul impuls de fiecare dată este să le răspund: faceţi medicina la ID? Dar cică nu e politicos să mă iau aiurea de ei…fie!
În concluzie! Să revenim la oile noastre! Farmacistul de familie este o altă invenţie stupidă a celor de la putere…cumva tot trebuie să îşi scoată banii,nu?
AAAHHH!!!Apropos: ştiţi că s-a scumpit gazul? :)) AH! Doamne ce faine e cu băse iar la putere :))

