Mă uitam zilele trecute la o emisiune despre operaţiile chirurgicale. În special cele referitoare la lifting facial. Sincer? Mi se pare o mare prostie să îţi injectezi în faţă tot felul de nebunii doar ca să nu îmbătrâneşti. Ăsta este cursul vieţii: te naşti, creşti şi îmbătrâneşti. Este chiar atât de greu să accepţi?
Mă uit la unele babe care încă mai speră să găsească leacul unei vieţi nemuritoare şi îşi fac atâtea operaţii estetice încât ajung să arate ca nişte păpuşi gonflabile. Înfiorător.
Ştiu! Este urât să îmbătrâneşti, să te trezeşti peste noapte că stai la farmacie să îţi iei medicamentele care te ajută să mai trăieşti încă un an, dar…este firesc. Daaaar se pare că nu gândesc aşa cum ar trebui. Este clar! La 50 de ani îmi ridic sânii, îmi fac lifting facial şi îmi pun botox în buze ca să nu se vadă că am îmbătrânit.

