Pentru că azi se face fix o săptămână de când am ajuns la urgenţe am zis că ar fi drăguţ să vedeţi şi ce amintire mi-a rămas de la această „minunată” experienţă:

Din păcate pentru mine am venele foarte subţiri. Mi s-a întâmplat de nenumărate ori să văd cum se ceartă asistentele care încearcă să mă paseze de la una la alta. Una mi-a şi spus că îi este frică să îmi ia sânge pentru că în loc de vene am nişte firişoare.
„Amintirea” de la urgenţe este de asemenea făcută de o asistentă care a venit la insistenţele medicului. Mi-a plăcut reacţia lui: mie îmi este frică să îţi fac injecţia. Stai să chem pe cineva.
Desigur că am urlat de durere mai ales că în zona aia nu se fac injecţii- sunt prea multe vene principale şi bla bla bla. Nu am înţeles eu prea clar. Şi cică nu trebuia să mişc mâna, dar când vezi ditamai acul în mână cam ai tendinţa să încerci să o mişti. Este bine că acum nu mă mai doare aşa de tare ca în trecut când abia o puteam mişca.
Cel mai amuzant e când le zic celor de la serviciu că de fapt m-a bătut prietenul :)) fac nişte ochi maaaaaaaaaari. Se uită ciudat la mine şi apoi le zic: e de la injecţie. Nu am nimerit bine vena când m-am drogat =)) Ce sadică sunt!
Acum aştept cu nerăbdare să îmi treacă pentru că deja simt că nu mai am răbdare. Cineva mi-a spus să dau cu cremă şi să masez o dată la 3 ore, dar cum eu o dată la 3 ore dorm….vă daţi şi voi seama de rezultat,nu?
P.s: mâine este luni? Dar de ce????:((

