Ăsta este noul meu diagnostic. Traducere pentru cei care se uite câş la monitor: început de ulcer. Încă 2 crize precum cea de duminică şi ajung sub bisturiu. Ce înseamnă asta? Un regim alimentar nesimţit de strict. Şi ştiţi ce este culmea? Că îl respect dumnezeieşte.
Orium m-au surprins medicii de la urgenţe care s-au purtat super frumos cu mine. Chiar mă amuzam cu lumea: babele mureau pe acolo şi de mine se ocupau 2 medici ;)) Norocoasa de mine!
Sper să nu mai trec niciodată prin ce am trecut duminică. A fost pentru prima dată când am mers la spital pentru că nu mai suportam durerile. Şi eu suport durerile fără probleme, dar se pare că de data asta chiar nu am mai suportat.
De la ce am făcut? În principiu pentru că nu beau multe lichide, că nu am mesele regulate [acum sunt obligată să mănânc la 3 ore. Fără vrăjeală. Dacă nu mănânc începe să mă doare stomacul], nu mai am voie să ţin „regimuri miraculoase” [în mare parte de la ele mi se trage] şi desigur am un regim foarte sever.
P.s: am acum o poftă de junk food de nu ştiu ce este cu mine :))

