De azi am început trainningul. Ce înseamnă asta? Înseamnă mult stres, oboseală, timp liber puţin.
Îmi cer de pe acum scuze prietenilor, cititorilor lui Nietzsche, tuturor celor care mă cunosc că nu voi mai fi aşa de disponibilă timp de o lună de zile. După aia o să mă laud şi cu salariu şi cu timp liber…şi probabil cu câteva lucrări pentru admiterea la master.
Deja m-am gândit la câteva mastere:
– resurse umane
şi
– criminalistică.
După principiul ce ai de gând să faci: o să le aleg pe amândouă. Masterul în resurse umane este recomandarea părinţilor şi criminalistica este visul meu din copilărie. Ai mei sunt cam împotriva acestui master din simplul motiv că aş intra în contact direct cu acele şi drogaţii [secţia este ceva de genul: campanie anti drog]. Asta este! Dacă o să îmi permit o să le plătesc pe amândouă şi o să le fac pe amândouă. Îmi doresc enorm de mult să fac ce îmi place, dar şi ceva util,nu?
Până una alta mă pun serios pe muncă. Am mare nevoie de ceea ce se numeşte monetar :))

