Am luat-o de la Lucicx
Principala trăsătură a caracterului meu: răutăcioasă
Calitatea pe care o prefer la un bărbat: sinceritatea
Calitatea pe care o prefer la o femeie: sinceritatea
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: că mă suportă zilnic
Principalul meu defect: lenea
Ocupaţia mea preferată: dansul?!
Visul meu de fericire: am mai multe…fără număr, fără număr
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: să rămân singură
Ce-aţi vrea să fiţi? când o să cresc mare? musafir 😀
Ţara în care-aş vrea să trăiesc: Franţa
Culorile preferate: negru, alb, albastru, gri, verde, roşu…toate :))
Floarea preferată: ghiocelul
Pasărea preferată: mi-e frică de păsări
Prozatorii mei preferaţi: păi vă plictisiţi de câţi am :))
Poeţii mei preferaţi: Tudor Arghezi, George Bacovia
Eroul meu preferat: Batman
Eroina mea preferată: Sailor Moon :))
Compozitorii preferaţi: ummm Bach?! Nu ştiu. Nu m-am gândit niciodată
Pictorii preferaţi: Picasso
Eroii din viaţa reală: părinţii mei
Eroinele din istorie: Ioana D’Arc
Bautura şi mâncarea preferate: sucuri fără acid, ceaiuri şi mâncare: aia de la mama de acasă 😀
Numele preferat: George
Ce detest cel mai mult: ipocrizia
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: nu ştiu…pe nimeni?
Darul natural pe care-aş vrea să-l am: să citesc minţile oamenilor
Cum aş vrea să mor: în somn, să nu simt nimic.
Starea de spirit actuală: fericită
Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă: nu ştiu.
Deviza mea: next

***

Care este cuvântul favorit: veselie
Care este cuvântul pe care îl deteşti cel mai tare: adio
Ce îţi face plăcere în mod deosebit: ciocolata
Care este înjurătura favorită: fifi la fourmi
Ce sunet îţi place cel mai mult: sunetul unei viori
Ce sunet îţi displace: ascuţitul cuţitelor
Ce altă profesie ţi-ar plăcea să practici: în criminalistică
Ce altă profesie nu ai practica nici în ruptul capului: să spăl wc-uri
Dacă te-ai putea transforma, la dorinţă, într-un animal, care ar fi acela: şi calul ihaha
Dacă Raiul există, ce ai dori să îţi spună Dumnezeu când ajungi la Porţile Raiului: E full la noi! Du-te înapoi pe pământ!
Dacă ai putea să îi pui o întrebare lui Dumnezeu, acum, care ar fi aceea: Ce faci bre?

***
Când ai murit ultima dată: nu am murit până acum
De ce te mai trezeşti dimineaţa: lumea îmi spune că dorm prea mult
Unde sunt visele din copilărie: aici cu mine
Ce te deosebeşte de ceilalţi: păi aici voi trebuie să îmi spuneţi
Îţi lipseşte ceva: da…mai multe lucruri
Chiar oricine poate să fie artist: nu
De unde vii: din burta lu’ mama
Crezi că ai o soartă de invidiat: da
Ai renunţat la ceva: da
Ce faci cu banii: îi economisesc pentru lucruri mari 😀
Ce sarcină menajeră îţi displace cel mai tare: să aspir
Plăcerile prin excelenţă: poftim?
Ce ţi-ar plăcea să primeşti de ziua ta: un ponei roz :))
Susţii vreo cauză: da.
Ce ai fi în stare să refuzi: lucruri care nu ar fi în conformitate cu normele mele morale [v-am rupt cu asta :))]
Care e partea cea mai “fragilă” a ta: ummm nu ştiu.
Ce ai fost capabil să faci din dragoste: să fug de acasă
Ce ţi se reproşează: vorbesc prea mult uneori
La ce e bună arta: linişte sufletească?
Scrie-ţi epitaful: nu am
Cum ai vrea să te întorci: nu vreau să mă mai întorc

Leapşa o ia cine vrea 😀

