Ştiam eu că am făcut cea mai bună alegere atunci când am plecat mâncând pământul din Galaţi. Un oraş de nimic cu un primar incompetent.
Toată iarna a frecat menta: a lăsat drumurile înzăpezite, a tratat totul cu posteriorul că deh…şi aşa că iar o să îl voteze boşorogii.
Să vă zic ce am cu omul ăsta: când deszăpezeşti ai grijă să iei şi zăpada lăsată pe marginile drumului,nu? Greşit! Idiotul a angajat o firmă de incompetenţi care ce au făcut? Au dus zăpada în cimitire şi au lăsat-o acolo. Buba mai mare este că zăpada s-a topit şi ghici unde a ajuns apa? Exact în cavourile oamenilor.
Buba şi mai mare este că şi mormântul bunicii mele este acum plin cu apă. Ce este de făcut? Nimic! Nicio televiziune nu se sinchiseşte să acorde o importanţă deosebită acestui caz. Ce pot face eu? Să îi dau nişte declaraţii cu mulţi dumnezei, cu multe organe, cu rude şi alte legături dubioase.
Şi nu! Nu îmi ruşine să înjur un om de nimic pentru simplul fapt că a profanat mormântul uneia dintre cele mai importante persoane din viaşa mea.
Aşa că domnule primar al Galaţiului: vă doresc o mare M**E!

