:))
M-am ţăcănit! Ştiu! Nu este nevoie să îmi spuneţi şi voi asta. De ce plâng? Că nu îmi mai vine niciun inel. Toate îmi sunt acum cam mari şi nu le mai pot purta.Cel mai mult regret că inelul primit de la bunica mea la 18 ani îmi este enorm de mare acuma şi singura soluţie ar fi să îl modific, dar să nu mai fie fix aşa cum mi l-a dat ea…aşa că singura soluţie ar fi să îl port la un lanţ pe post de pandativ.
Am foarte multe inele pe care acum nu le mai pot purta pentru că îmi sunt mari… Buba este alta că inelele oricum erau cea mai mică mărime găsită pe piaţă- în afară de cele pentru copii care oricum îmi vin şi alea.
Totuşi am un inel primit cadou la o pungă de gummy bears- un inel colorat şi foarte funky. Singurul de altfel care îmi vine. Dar în rest?
EEHHH!!Problemele mele existenţiale

