Azi ameninţau ăştia de la guvern că o să dea o lege să se închide magazinele acelea Spice: cu droguri legale. Nu intru în detalii cu privire la ce se vinde acolo pentru că nu am avut curiozitatea să intru şi să văd ce se vinde.
În principiu povestea este simplă: un gălăţean a găsit o soluţie să vândă droguri uşoare, care se găsesc în cantităţi infime în nu ştiu ce medicamente. Dacă se vând în pastile de ce să nu se vândă şi normal nu?
Ei eu una nu sunt de acord cu chestia asta. Tâmpeniile alea produc dependenţă şi mai grav este că ucid- un plod de 17 ani a murit zilele trecute din cauza lor. Dar se pare că numărul neoficial de morţi pare a fi mai mare decât cel declarat. De ce nu mă miră?
Eu una nu pot înţelege ce plăcere ai în a trage nişte mizerii în plămâni. Că îţi dă nişte senzaţii super tari. Mais pardon! Eşti atât de retard încât eşti incapabil să îţi produci fericirea sau senzaţiile alea tari şi prin alte metode? Întreb şi eu că să mor de îi înţeleg.
Cineva îmi spunea că mai bine nu comentez dacă nu am încercat să văd care, ce şi cum. Să încerc să fiu fericită? Sau să am senzaţiile alea nemaiîntâlnite?!Scuzaţi-mă, dar eu vreau fericire reală, nu fantezii până se terminăă doza ca să reîncep alta.
Dacă guvernul o să îi dea de capăt cu asta are o mică felicitare din partea mea. Ştiu că nu o să pună capăt consumului de droguri, dar măcar nu o să se mai vândă pe faţă.
Este părerea mea şi v-aş rămâne profund îndatorată dacă nu aţi încerca să mi-o schimbaţi. Aici sunt strictă şi nu accept să îmi spuneţi de ce alea sunt bune şi de ce nu fac rău la nimeni.
Din păcate cunosc persoane care au ajuns dependete de ele….mai grav este că nu vor să admită.

