Nu ştiu dacă aveţi habar, dar la MTV sunt 2 emisiuni care îmi reduc considerabil numărul de neuroni: una cu Paris Hilton (aia de are un tătic milionar) şi Qila Tequila (un fost iepuraş Playboy).
Bun! Până aici toate bune şi frumoase…până apar ideile emisiunilor. În prima duduia blondă îşi alege o „cea mai bună prietenă” şi în a doua duduia bruetă îşi alege un/o partener/ă (tipa e bi…).
Ideea ambelor emisiuni este cu totul alta: participanţii îşi doresc cele 5 minute de faimă. Să fim serioşi: dacă tăticul lui PAris nu avea bănuţi mai ajungea ea să facă o emisiune în care să îşi bată joc aleagă cea mai bună prietenă? Deja mi se pare de o nesimţire fără limite. Ca şi ce fapt trebuie să mă înjosesc eu şi să o pup pe aia în fund? Ori fetişcanele alea nu au pic de orgoliu şi mândrie în ele, fie sunt eu prea cu nasul pe sus. Totuşi ştiam că o prietenă nu ţi-o alegi în urma unui concurs…părerea mea.
În cazul Tilei se înjosesc şi femei şi bărbaţi- e mai tare :))
Este simplu ca bună ziua să te îndrăgosteşti de una care îşi arată silicoanele în reviste pentru bărbaţi, dar se crede un mic îngeraş…detalii.
Totuşi ea chiar crede că oamenii ăia au venit la emisiune pentru că o iubesc? Adică dacă ar fi fost pe aşa nu ar mai fi existat şi sezonul doi :))
OOOFFF!!! Unele lucruri mă depăşesc. Şi nu pot înţelege cum poţi înghiţi batjocura unui om doar pentru că este un nume sonor din lumea asta a ipocriţilor vedetelor.
Decât să fiu prietenă cu Paris sau iubita lui Tila prefer să trăiesc în colţul meu, pe întuneric :))

