Te-a născut mămica ta înaltă şi cu calităţi de fotomodel? Felicitări! Este timpul să pui mâna şi pe un fotbalist. Cum?! Nu îţi plac?NU NU!!!Trebuie!
Păpuşică ai idee cât câştigă unul? Tu crezi că o să câştigi ca fotomodel mai mult decât dacă îţi achiziţionezi un fotbalist? Eventual şi cocalar?
Acum revenind cu picioarele pe pământ. Am observat o chestie foarte interesantă: se caută fotbalişti pe post de soţi…nişte băieţei mai mari care se joacă cu mingea toată ziua. Eiiiii săracii atâta pot, atâta fac- MARE ATENŢIE!!! mă iau numai de „fotbaliştii” de la noi, nu şi de cei din afară- ei chiar joacă fotbal.
De ce mă leg de relaţii de acest gen? Păi am văzut că bătrâneii nu mai sunt la modă şi mă simt profund jignită că nu a avut nimeni bunul simţ să mă anunţe că s-a schimbat trendul printre piţipoance.

