Băi fie m-am ţăcănit eu, fie pe piaţă au apărut cela mai idioate reclame. Înţeleg că imaginaţia a intrat în criză şi că trebuie să scoatem totuşi nişte bani, dar sunt unele idei puse pe sticlă care te fac să simţi o nevoie acută de a sparge teve-ul.
Reclama de la chio- aia cu băgatul silicoanelor, reclamele de la vodafone cu: anul ăsta nu mă mai arunc pe geam şi cosmote-ul cu: Vaaiii era să ai zăpadă pe haină mă fac să înjur firmele de publicitate din România. Firme care din păcate sunt cam sub orice critică. DA! Consider că publicitatea de la noi este sub nivelul mediu al competenţei. Ce reclame se fac în afară…rămâi cu gura căscată. Sunt conştientă că şi ăia din afară au bubele lor, dar la noi parcă e o bubă mare şi tare.
AAAHHH!!!Mi-am amintit: reclamele de la tampoane mă fac să schimb mereu canalul. Numai când le văd pe alea cu zâmbetul ăla pe feţe şi spun cât de mult te ajută „pampoanele” îmi vine să arunc cu ceva în monitor.
Dar cireaşa de pe tort este de departe reclama aia la detergentul pentru haine negre- cu aia de merge cu detergentul după ea în club…Dumnezeule!!!
Sunt curioasă cum ar arăta reclamele la beţigaşele pentru urechi, la paharele de plastic sau la caietele cu poze sexy.

