Am văzut că a ajuns o modă în rândul copchiilor de bani gata să se bage în politică: Eba, Hormonica, Honorius. Culmea este că toţi sunt mai mici decât mine la ani. Ce concluzie să trag de aici? Sunt două de fapt:
1. nu sunt un model demn de urmat :))
2. ar trebui să mă bag în politică- sau nu.
Totuşi, nu înţeleg de unde şi până unde au ajuns astfel de indivizi să aibă pregătirea necesară să ajute la conducerea unei ţări. Poate că ei ştiu mai multă politică decât mine şi nu contesc acest lucru, dar…nu suficient cât să îmi decidă viitorul ca şi cetăţean.
Mă îngrozesc când mă gândesc că într-o zi şi Simona Senzual o să vrea în politică sau nu mai ştiu ce alt/ă piţiponc/piţipoancă o să dorească să ajungă pe la Guvern sau Parlament. De ce nu chiar şi preşedinte.
AOLEO!!!Inima!!! Eu sinceră să fiu o să plec de nebună dacă ajunge Eba preşedinte. Mai bine a nimănui în nişte ţări străine decât condusă de una ca asta.
Şi ştiţi cine sunt vinovaţii în toată chestia asta? Noi! Că îi votăm! Că le permitem acest lucru. Pentru că trăim într-o ţară în care Udrea este apreciată ca fiind o femeie puternică, într-o ţară în care se dă vina pe atacul energetic îm loc să se accepte eşecu.l

