Mi-am făcut cafea. Păi voi vă daţi seama că pentru mine e lucru mare?! :))
În condiţiile în care ultima cafea am băut-o la ziua mea şi care era oricum pliculeţ pentru că îmi era prea lene să fac din aia normală. Acuma sunt ca un mic titirez fără stare. Bat din picior, nu am stare…groaznic :))
Cică am tensiunea scăzută şi din cauza asta ar fi indicat să beau o cafea. Desigur că eu de vreo săptămână mă tot chinui să îmi fac…mereu mă îndreptam spre raftul cu ceaiuri şi ghiciţi ce? Dup ce beam ceaiul îmi aminteam şi de cafea.
Este ciudat că am scăpat de dependenţa de cafea în condiţiile în care în anul întâi de facultate beam şi câte 4 căni pe zi şi mai ales în sesiune când mergeam cu sticla de doi litri: pijămăluţa preferată, pixurile colorate, foile, cărţile, şoşonii şiiiiiiiiiiiiiiiiii sticla de 2 litri cu cafea :))
Am renunţat la sportul ăsta extrem când am băut cola, ness şi energizant…toate în acelaşi amestec. Stupid me! Ştiu! Două zile am fost un iepuraş de la duracel…fără stare şi atunci am renunţşat la ideea de a mai bea cafea.
Dar acum…reiau băutul până termin licenţa [p.s: marţi este ziua magică în care o predau la secretariat şi după 8 aflu când trebuie să stau în faţa comisiei].

L.e: ete dovada

