1. a găsit tata diploma mea de bac. Desigur că a uitat să mă anunţe şi după vreo jumătate de oră de ros unghii l-am sunat. O găsise, dar uitase să mă anunţe.
2. a venit şi amenda pe care am luat-o mai demult. Nu vreau să îmi amintesc ce teorie am primit.
3. mi s-a făcut rău pe stradă. Jur că nu mai beau cafea în viaţa mea.
4. am scăpat lejer cu actele şi legalizările. YUPIIII!!!
5. licenţa este cât se poate de okey şi marţi o depun.
6. era să îmi rup gâtul la raiffaisen pentru că idioţii ăia nu au dat cu nimic pe jos şi era sticlă.
7. dacă legalizarea este 5 lei tu oricum dai mai mult că este TVA-ul. Nu puteau oare să îmi spună de la bun început cât este totu?
8. mi-am pus, în sfârşit, baterie la ceas. Acum ştiu şi eu cât este ceasul fără să mai scot telefonul.
9. sunt lefteră…mă rog! Aşa sunt mereu :))
10. mi-e foarte somn şi lene :))

