Am citit un articol destul de interesant aici. Despre ce este vorba? Despre cum se formează relaţiile în mediul online. Stau şi mă gândesc dacă nu cumva am ajuns să fim prea prinşi de lumea internetului şi uităm să mai trăim relaţiile adevărate. Desigur că eu am probleme în ambele cazuri :))
Totuşi, câţi dintre noi îşi pun problema asta? Am văzut puştani care avea relaţii „pe mess” sau pe „hi5”. Aşa ajung să fie incapabili să poarte o discuţie faţă în faţă, să îşi exprime sentimentele şi fără să fie nevoie să apeleze la zâmbilicii de pe messenger. Ştiu că trebuie să fim în pas cu timpurile şi să acceptăm aceste dezvoltări, dar stau şi mă gândesc: nu cumva au apărut prea brusc în vieţile noastre? În timp ce stau şi scriu articolul ăsta mă gândesc câte ore pierd în faţa calculatorului,, navigând pe internet şi mă sperie când realizez că este prea mult. Că viaţa mea de dinaintea internetului şi a calculatorului nu o să mai existe. Că am început să pierd prea mult timp acordând o atenţie sporită unor lucruri care sunt de formă. Câţi dintre voi cred că mă cunosc datorită blogului? Ştiţi cât sunt de diferită în viaţa reală? Vă jur! Sunt mult mai timidă, ascunsă, cuminte, zâmbesc rar şi mă manifesc …aproape deloc. Pentru că asta este internetul. Îţi permite să îţi modelezi comportamentul aşa cum îţi doreşti. Să fii ceea ce nu ai curaj să schimbi în realitate. Nu este imposibil, dar nici uşor nu este.
Ultimii mei iubiţi i-am cunoscut datorită internetului: fie a hi5-ului (pe vremea când aveam cont), fie datorită blogului. Şi acest lucru nu îmi place deloc. Pentru că am ajuns să cred că în spatele monitorului se ascunde mereu aceeaşi persoană ca şi în realitate. Şi din păcate lucrurile nu stau chiar aşa. În spatele unui monitor stă o persoană care îşi ascunde defectele fie de caracter, fie fizice.

