Mă uitam acum câteva zile la un filmuleţ cu nişte tipe care se băteau ca la nebuni. Am rămas scârbită de aceste individe. Probabil că ele reprezintă imaginea cea mai josnică a femeii. Recunosc că am avut şi eu unele momente mai puţin demne de o femeie datorită limbajului prea colorat, dar …
Totuşi să ajungi să ai un comportament atât de deplorabil… mi se pare de-a dreptul exagerat. Un alt lucru care mă mai deranjează este ameninţarea. Din fire reacţionez destul de urât la ameninţările de prost gust ale unor dudui de o proastă calitate. Ultima dată m-au ameninţat cu cuvinte de genul „ai grijă să nu îi cadă fratelui tău o cărămidă în cap în timp ce merge pe stradă.” În secunda doi am simţit cum bag mâna prin telefon şi omor pe cineva. Spre surprinderea mea am reacţionat total diferit: dacă nu terminaţi cu ameninţările discutăm la poliţie. Persoanele în cauză nu ştiau că am ceva pile (şi o zic fără ruşine) la poliţie şi nu numai…deci sigur ar fi avut de plătit.
S-au calmat! Spre fericirea lor.
Acum să văd fete care se bat pentru băieţi sau că au o geantă identică mi se pare jenant. Niciodată nu m-am bătut cu o fată pentru un băiat…de fapt nu m-am bătut niciodată. Consider că toate problemele se pot rezolva în maniere mult mai delicate decât pumni, palme, păruit.
Desigur nu toate duduile au mentalitatea mea şi când aud „auzi fă te uiţi la bărbatul meu?!” mă bufneşte râsul. Tind să cred că nu aş putea să mă uit la un bărbat cu standarde atât de joase. Iar gelozia lor mi se pare de-a dreptul comică.
Când aveam 19 ani am trecut printr-o situaţie foarte amuzantă: am cunoscut un băiat, maaaare dragoste din partea lui…eu ploadă…dezinteresată de sentimentele lui. Ciudat este că la un moment dat mă sună iubita lui. Mă ameninţa că îi caut iubitul, că vreau să i-l fur, bla, bla bla.
I-am explicat două lucruri:
1. iubitul ei este un gagicar de cea mai joasă speţă şi că mai bine îl lasă că dacă nu o înşeală cu mine sigur o să o înşele cu alta
2. dacă nu ştie să aibă grijă de relaţia ei nu este vina mea.
Desigur că a avut o răbufnire, plină de draci mă înjura, ţipa, blestema…dar blestema un telefon închis.
Din nou: astfel de fete mă fac să regret că sunt fată şi că de multe ori sunt băgată în aceeaşi oală cu aceste infecţii ale societăţii.
Din păcate nu o să fac niciodată cursuri de moralitate şi respect de sine cu aceste fete pentru oricum ele sunt net superioare mie, nu?
Eu sunt doar o „frustrată” şi o invidioasă pe ele :))

