Nuu!!Staţi liniştiţi nu este nimic grav…cred. Am devenit dependetă de ceai. Am ajuns să beau zilnic câte 4 sau 5 căni cu ceai. Fac ce fac şi mai dau nişte ceai pe gât.Mi-am luat verde, negru, de tei, de muşeţel, de fructe de pădure, cu afrodisiace, care calmează…şi…multe altele. Cel mai mult şi cel mai mult îmi place ăla de fructe, dar cică ar cam fi toxic şi îmi face rău…dar ce sunt nebună să renunţ la el? O dată la două zile tot scap din „greşeală” două pliculeţe în apa încinsă. hihihihihi
Am zis că dacă tot nu pot bea doi litri de apă pe zi să încerc cu ceai. Este şi mai gustos, aromat şi caaaaaaaaallllddd!!!! Nu suport băuturile reci de nicio culoare, iar vara rar o să mă vedeţi că beau ceva rece…singura chestie rece pe care o suport este îngheţata. În rest…cu cât este mai cald cu atât mai bine.

