…niciodată haină de blană. Motivele sunt…fără număr, fără număr. Unu la mână: nu îmi plac sub nicio formă, doi la mână: ideea de a mă îmbrăca în nişte animale moarte nu mă încântă, trei la mână: de obicei hainele sunt făcute din animale pe cale de dispariţie şi nu prea aş vrea să fiu responsabilă pentru asta.
Am văzut că este o modă printre „vedetele” de la noi să poarte astfel de haine. Nu mă interesează preţul că oricum majoritatea sunt întreţinute de bărbaţi deci nu le interesează, dar oricum…Mă furnică pe tot spatele când mă gândesc că alea se laudă cu nişte animale moarte pe ele şi desigur o etichetă a unui individ căruia îi plac mai mult bărbaţii decât femeile.
Sau cine ştie?! Poate că nu privesc eu cum trebuie problema. Îmi amitnesc că dacă în trecut aveai o haină de blană erai cineva şi poate că principiul ăsta se aplică şi acum, dar eu ştiam că nu haina îl face pe om…la propriu

