Nu mai rezistam în casă. De aproape 2 zile nu am mai ieşit din casă…preferând să nu mă dau jos din pat. Azi mi-am luat inima în dinţi, m-am îmbrăcat şi am ieşit din casă. Un cancer de zile mari, dar eu am simţit asta când mă întorceam. Aş fi vrut să merg până la Universitate…poate chiar şi mai departe, dar cocalarii, boschetarii şi piţipoancele au invadat oraşul şi nu vroiam să îmi stric seara. Totuşi a fost amuzant să văd duduile cum mergeam cu şalele goale sau cu adidaşi în condiţiile în care în Bucureşti sunt, în acest moment, -7 grade. Eh!!!Ce ştiu eu,nu?
Până una alta acum stau şi încerc să găsesc un film sau ceva la care să mă uit pentru că sigur o să mă plictisesc iar.
Noapte bună Bucureşti!
P.s: constat că mi-au revenit durerile de stomac…după licenţă mă întorc în Galaţi ca să mă tratez…iar….

