Din totdeauna am considerat că normal, logic şi firesc ar fi ca fiecare femeie să se îmbrace conform vârstei. Se pare că nu toată lumea este pe aceeaşi lungime de undă ca şi mine.
Zilele trecută am văzut o babă îmbrăcată ca o tânără. Adică: haine mulate, pantofi cu toc cui. Scuzaţi-mă că vă spun, dar mi mi se pare dizgraţios decât o femeie cu o faţă plină de riduri şi cu haine pe care le-ar purta o puştoaică de 17 ani.
Pentru mine astfel de comportament demodă o personalitate jalnică. Mulţi o să îmi spuneţi: dar dacă arată bine care e problema? Păi scuzaţi-mă, dar una la 60 de ani nu mai arată bine. Poate fi şnur la corp faţa o dă de gol şi mă face să simţ un dispreţ faţă de ele. Acum jumătate de an văzusem una pe la vreo 70 de ani cu o fustă mai mică decât batista mea. GROAZNIC! HIDOS! Da! Okey! Era slabă, avea picioarele drepte, dar avea 70 DE ANI!!!! 70!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mereu am fost o persoană care pune accentul pe modul cum mă îmbrac. Nu aş accepta să mă îmbrac cum nu îmi stă bine, cu nişte haine care nu mi se potrivesc şi mai ales care nu intră în conformitate cu vârsta mea.
Hai să încep şi eu la 24 de ani să mă îmbrac cu blugi cu talie joasă, cu şapcă cu sclipici, cu bluze cât mai multicolore…şi ce?! Dacă eu mă simt bine care ar fi problema?!
DOAMNE FEREŞTE! Dacă o să ajung vreodată aşa vă rog să îmi daţi una după ceafă poate aşa îmi revin.

