Luată de la Robintel deşi m-a uitat să mă numească şi pe mine sunt sigură că s-a gândit de prima dată la mine :))

1. Ce ai făcut nou în 2009, ceva ce nu ai mai încercat înainte?

Am iubit sincer

2. Te ţii de ceea ce-ţi propui la cumpăna dintre ani? Îţi vei stabili şi mai multe scopuri pentru anul următor?

DAAA!!!! Şi normal! Nici nu intră în discuţie.

3. A născut cineva apropiat ţie?

Nu merci!

4. A murit cineva apropiat ţie?

Ăăăăăăăăăă să mor dacă ştiu, dar nu cred.

5. Ce ţări ai vizitat?

România :)) în 2009, nu?

6. Ce anume din ceea ce ţi-a lipsit în 2009 ai vrea să ai în 2010?

Păi nu ştiu…sănătate?!

7. Ce dată din anul 2009 îţi va rămâne vie în amintirile tale şi de ce?

Nu ştiu data exactă, dar ştiu că a apărut un om important în viaţa mea.

8. Care a fost cea mai mare realizare în acest an?

Nu ştiu tu. Am realizări din toate punctele de vedere…nu ştiu să fac o ierarhizare.

9. Care a fost cel mai mare eşec?

Munca…

10. Ai avut parte de boală sau răniri mai serioase?

Stomacul…

11. Care a fost cel mai bun lucru pe care l-ai cumpărat?

Un telefon nou? Ahhh nu! E primit cadou…

12. Comportamentul cui merită sărbătorit/apreciat?

Moşu [ştie Iris], al fratelui meu, al iubitei lui, al …meu 😀

13. Comportamentul cui te-a dezamăgit sau ţi-a provocat tristeţe mare?

Din păcate nu pot spune.

14. Unde s-au dus o mare parte din banii tăi?

Abonamentul de la Orange :))

15. În legătură cu ce anume ai fost extrem de bucuros?

Că nu am murit după ce mi-a dat papucii :))

16. Ce cântec(e) îţi vor reaminti mereu de anul 2009?

Radio Killer-Voilla

17. Comparativ cu anul trecut eşti:

* Mai fericit/ă mai puţin fericit/ă?

– mai fericită.

* Mai slab/ă sau mai plinuţ/ă?

– mai slabă.

* Mai bogat/ă sau mai sărac/ă?

– mai săracă :((.

18. Ce ai fi vrut să fi făcut mai mult?

Să râd mai mult.

19. Ce ai fi vrut să faci mai puţin?

Să plâng mai puţin…eventual deloc.

20. Cum vei petrece Crăciunul?

A trecut deja, l-am petrecut acasă, cu familia.

21. Care a fost cea mai bună carte citită?

Nikola Milosevic Cutia din lemn de nuc

22. Ce ţi-ai dorit şi ai primit?

Păi până acum am primit tot ce mi-am dorit…mai lipseşte o dorinţă, dar vine şi ea în Iunie ;))

23. Care a fost filmul tău preferat din acest an?

The Bad Lieutenant: Port of Call – New Orleans. Am adormit la jumătate :))

24. Ce ai făcut de ziua ta?

Am petrecut cu fetele.

25. Cum ai descrie stilul tău vestimentar în 2009?

Elegant, amuzant, sport, comod 😀

26. Ce te-a menţinut pe linia de plutire?

Optimismul.

27. De cine ţi-a fost dor?

Băi dar curios mai eşti 😀

28. Care a fost cea mai interesantă persoană pe care ai cunoscut-o?

Curiosule!!!Nu zic! Na!!! Ce o să faci? 😀

29. Spune-ne o lecţie de valoare învăţată în 2009.

Viaţa este frumoasă şi nimic nu merită să te doboare.

