:)) Staţi oameni buni că nu vă arăt hainele mele. RELAX!!
Este vorba de micile însemnări pe care le fac…am o problemă cu notiţele…notez orice nimic…amuzant şi „scary” cum a zis un prieten de-al meu.

1. Exerciţiile pe care le fac zilnic în fucţie de oră- daaaaa, ştiu!!!I am a freaakkk!!!
2. AMR (au mai rămas- pentru ăia care nu au fost în puşcărie :)) )- până ….eteeee nu vă zic
3. Regimul meu. Adică este regimul luat de la Andronache în funcţie de grupa sanguină. Recunosc că nu îl respect în totalitate pentru că este prea sever pentru mine.

Din păcate acum nu am aşa de multe notiţe pe dulapuri/birou/pc pentru că nu prea mai stau pe acasă, dar promit când o să îmi petrec mai mult timp să îmi modelez dulapurile cu nebuniile mele :))
P.s: oare am voie să îmi lipesc un colaj cu poze?!
Hmmmm misteeeeeeeeeeeeeerrr…

